יום שלישי, 19 במרץ 2013

זר פורח לחג הפסח!

את המיזם "זר עוזר" מפעילה עמותת צָ'יימס ישראל (Chimes, פעמונים). זהו מפעל מוגן שבו לוקחים חלק אנשים עם מוגבלויות שונות הנמצאים בתהליך שיקום. בין היתר העמותה מסייעת לאנשים עם פיגור שכלי, נפגעי נפש, לקויי ראיה ואוטיסטים. הצוות המקצועי והמיומן עובד יום יום על פיתוח טכניקה לעבודה המותאמת לצרכיהם של הלומדים והמשתקמים. העבודה מקנה להם בין היתר מיומנות חברתיות ואישיות, למידת מקצוע מכבד, ומהווה עבורם מענה תעסוקתי ומתן הזדמנות לחיי כבוד ועצמאות ומהווה מקור לפרנסה.

מיני גרדן - ירושלים


לרגל חג הפסח, יצרה העמותה שיתוף פעולה עם המעצב ארז מולאי ויחד יצרו מתנה מקסימה לחג, "מיני גרדן".
מדובר בערכת שתילה "אורבנית" לגינה, בהשראת מקומות נבחרים המייצגים את החברה הישראלית. ערכת השתילה היא מתנה מקסימה, שכיף לתת (במיוחד לאוהבי גינון) ומאוד כיף לקבל, זו הזדמנות לחוות תחושה של זריעה, יצירה, צמיחה, והתחדשות. נוסף על כל אלו, ערכת "מיני גרדן" מעניקה חוויה של שותפות בתרומה לקהילה.

ארז מולאי, מעצב מוצר עם טאץ' ואהבה למוצרים ירוקים וחומרים ממוחזרים, מפתח ומעצב מוצרים מתוך דאגה להווה ולסביבה ומתמיד בעבודתו עם עמותות וארגונים חברתיים המעסיקים אנשים עם צורכים מיוחדים, במטרה לסייע לעצמאותם ולשילוב בקהילה. ביוזמות מהסוג הזה, כולם יוצאים מורווחים!

מיני גרדן - תל אביב


מנכ"ל העמותה, ג'ורג' צימרמן, נותן הסבר לרעיון שמאחורי יצירת הערכה: "כפי שבכל גרגיר קטן קיים פוטנציאל לצמיחה, כך גם בכל אדם עם צרכים מיוחדים חבוי פוטנציאל למימוש בעזרת הטיפול הנכון, בדיוק כצמח הזקוק לתנאים האופטימליים על מנת לצמוח ולפרוח".

מיני גרדן - 3 עיצובים שונים


ניתן להשיג את הערכה ב3 דגמים שונים ומקוריים, המייצגים חלק קטן מהפסיפס שממנו מורכבת ארצנו הקטנטונת: קיבוץ, העיר תל-אביב, וכמובן הבירה, ירושלים.
כל ערכה מגיעה עם אדמה, 2 שקיות זרעים והוראות שימוש מדויקות.

מחיר לערכה: 49 ₪ ניתן להשיג במפעל מוגן 'זר עוזר', 03-7168448 , 03-7168558
המלאכה 9,פארק אפק - ראש העין, www.zerozer.org.il
לאתר הארגון: www.chimesisrael.org.il


שיהיה לכולנו חג שמח!
אהבתם? שתפו!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...