יום חמישי, 18 באפריל 2013

דוּד חמוּד (או: מקלחת חמה, בכל שעה, בכל עונה)

בויילר או בעברית: דוד... כמה התעסקות יש סביב הדוד הזה? כמה פעמים הגעתם לעבודה ותהיתם: "כיביתי את הבוילר הבוקר לפני שיצאתי מהבית...?" בקיץ, יש אומנם שמש ולא צריך להדליק (בעיקר למי שזה מופעל סולארית... למי שגר בדירה מחולקת בתל אביב בטח יש דוד חשמלי שצריך להפעיל לא משנה מה העונה וכמה חם בחוץ...) בחורף, מדליקים את זה על בליינד, פשוט כי יודעים שממש קר... אבל בדיוק עונה אביבית כמו זו שפוקדת אותנו כעת, יש מזג אוויר מבלבל שכזה ובכל בוקר מתעוררים לטמפרטורה חדשה ומרגשת שאינה דומה כלל וכלל למה שהיה אתמול.

אז האם יש חמים או אין? האם להדליק את הדוד או לא? ולכמה זמן? שאלות כאלו אולי לא היו ברומו של עולם בעבר, אבל מחירי הדלק עולים ועולים כל הזמן והדוד (יחד עם המזגן) הוא זולל חשמל עיקרי. אז יש פיתוח חדש, של חברה ישראלית, טרמוביט (TherMobit) שנועד לעזור לנו להחליט טוב יותר אם כן צריך או לא צריך להדליק את הדוד. איך? יש לו מד טמפרטורה ותרמוסטט והוא מתחבר לכל דוד קיים, בלי חוטים וקדיחות, ופשוט מציין לנו מה טמפרטורת המים בדוד כרגע. ככה אפשר להחליט, אם צריך להדליק את החימום של המים בדוד, ומתי.

הצג שמותקן בבית על החיווט הקיים

הבקר המהפכני, פרי יצירתה של חברת טרמוביט הוצג לראשונה בתערוכת CLEANTCH 2013, שהתקיימה בסוף ינואר השנה בגני התערוכה. זו השנה ה-17 שהועידה הזו מתקיימת ולמי שלא יודע קלינטק זו וועידה בינלאומית לטכנולוגיות מים, התייעלות אנרגטית, אנרגיה מתחדשת, בנייה ירוקה, מחזור ותחבורה ירוקה.
בקיצור, כל הנושאים החביבים עליי!

אז, איך זה עובד? בואו נשאיר את זה למומחים. אבל בואו רק נגיד שהפיתוח החדשני של חברת טרמוביט הישראלית מאפשר להימנע מבזבוז מיותר של מים ובעיקר חשמל, ניתן באמצעותו לתכנן מראש את שעות הפעילות של הבוילר (כמו עם שעון שבת, רק הרבה יותר פשוט להפעלה!) והיא חשוב: גם לדעת בכל רגע נתון מהי הטמפרטורה בדוד!


צג הבקרה בהחלט חכם ומהפכני. ניתן להפעיל אותו ידנית או לתזמן מראש כך שיפעל אוטומטית בשעה שהחלטנו לאורך הזמן שקבענו, ובטרמוביט מבטיחים שהפטנט הזה חוסך כ-50% מעלויות חימום המים וככה הוא אפילו עוזר להקטין הצטברות אבנית על גוף החימום מה שמאריך את חיי הדוד.

מומלץ בחום, לכל מי שאוהב מקלחת חמה, בכל שעה של היום - בכל עונה.

ליצירת קשר: אימייל-  info@thermobit.co.il טלפון: 057-3731997
וכמובן, האתר הרישמי: http://www.thermobit.co.il/


אהבתם? שתפו!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...