יום שלישי, 28 בפברואר 2012

מקום על הקיר במקום בארון

חסר לי מקום בארון.
אין לי מספיק ארון - ומה שיש, אין בו מספיק מקום. תמיד יש לי ערימות של צעיפים, מעילים ושאר אקססוריז של חורף, שאני פשוט לא מוצאת להם מקום.
גם תמיד צריך אותם בשלוף, כשיוצאים מהבית, אז אין טעם כל פעם לנסות לדחוף לארון.
אז הנה בחור צעיר ומקסים שהמציא פיתרון מקסים, מקסים, מקסים!
יפה, נוח, שימושי, מגניב - והכי חשוב - זול וניתן להכנה בעצמכם!

מדובר בפחיות צבע, שפשוט תולים על הקיר! מבריגים את התחתית (של פחית נקיה!) לקיר באמצעות ברגים חזקים (צריך מברג ארוך מאוד!)
אפשר לתלות את המעיל על הפחית, להניח את הצעיף מסביב, לתחוב כובע / כפפות בפנים, ולחבר את התיק לידית הפחית. כל כך יפה ונהדר!

הנה התמונות, ולינק להסבר מפורט באנגלית ניתן למצוא בסוף.


מבחוץ ומבפנים



ונמשיך עם עוד תמונות מקסימות




ידית הפחית משמת גם כמחזיק מצויין לרצועת הכלבלב!


ניתן להניח חפצים קטנים בפנים



כל הדברים שלא מצאנו להם מקום כל החורף!




כפי שהבטחתי, הוראות מלאות כאן

האם גם לכם יש בעיה כזאת בבית? מה הפיתרון שלכם? שתפו אותי!

אהבתם? שתפו!


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...