יום ראשון, 5 ביוני 2011

החלפות לאחסון

שלום לכם!
הנה פוסט שממש מסמל את מי שאני. יובל המבולבל טוען שהוא מתבלבל ושם דברים הפוך. אז גם אני כזו לפעמים... אבל זה באמת מתוך כוונה תחילה!


לאחרונה צצו בכל רשתות השיווק ורשתות כלי הבית כלי הגשה, כפות וכלי בישול בשלל צבעים מגוונים. כבר לא רק עץ, או רק מתכת. הסיליקון נכנס למטבח בשאגה צבעונית מהממת וללא ספק הכניס לנו צבע לחיים (אני באה מבית פולני, אצלנו האוכל חיוור; האורז לבן, העוף מכובס, והדבר היחיד הצבעוני שהיה עד כה במבטח שלנו זה הגזר על הראש של הגפילטע, פריט אפרורי למדי לכשעצמו...) אז הנה דרך מקורית לאחסן את כלי המטבח היפהפיים, ועוד חפצים צבועניים מגניבים, בדרך שעושה שמח בעיניים מבלי לעשות בלאגן בראש...
כלים שקופים - שבכלל נועדו לסבון, מקלות אוזניים וצמר גפן באבמטיה - נכנסו למטבח ומשרתים את המטרה בול! אתם חייבים להודות שזה מושלם.


שקוף שהם נועדו לזה


ואחרי שלקחתי כלים מחדר האמבטיה - צריך למצוא משהו לאחסן בו את האביזרים המיותמים שנותרו שם! רצתי הישר אל הגינה שלי ואספתי משם עציצים.


הנה התוצאה:
מומלץ במיוחד לבחור גוון שמוסיף אטרקצייה וצבע לאביזרי האמבט הלבנים - מתאים למי שמשועמם שם
אם אתם בקטע של שימוש חוזר ומיחזור "כי באמת חבל לזרוק..." אז אפשר להשתמש בסלסלאות החמודות של עגבניות השרי והפטריות. את הדובדבנים השנה התחילו לשווק בכלים ממש חמודים, קלועים כאלו. שממש מצאו חן בעיניי.
 מה דעתכם?
סלסילות הדובדבנים החדשות מצאו שימוש נוסף
זו דרך מעולה גם לשמור דברים בסדר בתוך הארונות, ובעיניי גם תצוגה נאותה, לא רעה בכלל. ממש לא חייבים לפרנס את יצרני קופסאות הפלסטיק למיניהם...


רעיון נוסף הגיע אליי מהאתר שמעריץ את הכוכב ירוק:
Green Planet Fan


האתר הזה נותן עוד רעיונות למחזיקי המברשות לשעבר, מלחיות ועוד כלים - ככה כמו שהחלפתי עד עכשיו - שם בכל הכלים הללו פרחים. ממש מוכיח שאפשר ממש לקחת משהו מכל תחום ולהחליף. והנה כאן פרחי השדה החביבים שאספנו

והנה כלי מברשות השיניים לכלניות...
Flowers everywhere!
לסיום - תכניסו נרות לצנצנות ריבה ששמרתם. זה נותן אווירה מקסימה והאור נשבר בצורות שונות ומיוחדות. קל להזיזם ממקום למקום מבלי שיטפטף עליכם חלב. וגם שומר על המפה מפניו יופי.
מתאים גם במקום פמוטים של שישי וחג. מעצים את אור הנר ונותן אווירה קסומה 
כמובן שאפשר להשתמש בכל כלי זכוכית ששמרתם. צנצנות קפה (כמו אלו של טייסטרז צ'וייז), צנצנות דבש (במיוחד הקטנטנות החמודות שמקבלים בראש השנה). וכל מה שעולה לכם לראש...




אם אהבתם - אתם מוזמנים לשתף אותי (ואת חבריכם)
וגם אם לא - תשאירו תגובה. אני אשמח לדעת שביקשתם וספרו לי מה אהבתם, מה לא ואילו רעיונות יש לכם.
להתקרא!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחלה בלוג, צילומים ורעיונות
תכתבי יותר
:)

Tal Cohen אמר/ה...

חמוד ביותר! אני באופן אישי לא ממש אוהבת לשים את הדברים שלי בכלים שקופים, יותר אוהבת את המראה האטום והנקי.
דווקא ההחלפה הזאת נראית לי הכי רחוקה מלהיות יובל המבולבל ועושה רושם שיש מאחוריה המון מחשבה וטונות של יצירתיות. ישר כוח.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...