יום שלישי, 31 במאי 2011

איך להביא אותם לסדר




לקראת סוף השנה הרבה גני ילדים ובתי ספר משליכים ציוד ישן, כדי לפנות מקום לציוד חדש שמסדרים בכיתות ומבני גני הילדים.
חלק מהציוד פגום מאוד, אך יש גם פריטים שניתן להציל - ואם אתם במקום הנכון בזמן הנכון - ויש לכם רכב שאפשר לאסוף ציוד באמצעותו - אז יש לכם סיכוי למצוא "זהב בזבל" מה שנקרא...


הנה הרעיון הראשון של ספסלים שהגיעו מגן ילדים. הצבעים המקוריים "נשמרו" או יותר נכון "שוחזרו", העלמנו כמה שריטות והנגר שלי הצליח להחליף את הרגל השבורה בספסל אחד, ולתקן את הרגל המתנדנדת בשני...
החלטתי להניח אותם זה על גבי זה והתוצאה שווה ביותר: מספסלים שהיו מיועדים לישבנים של הקטקטים - יש לנו עכשיו ספריה מקסימה עם המון אופי!
אני אהבתי... מה דעתכם?

הספסלים זכו לתחייה מחדש בתור ספריה

אם גם אתם נפלתם בשבי ורכשתם את הפריט הפלסטיקי שנועד לסדר את הנעליים על הדלת - וגם אתם כמוני גיליתם שזה ממש לא יעיל, כי רוב הנעליים פשוט לא נכנסות (אלא אם כן כל הנעליים שלכם הן אולסטאר...) אז גם אתם בטח חיפשתם לו שימוש נוסף. חבל זה עולה לא מעט.


אצל אמא שלי בבית, יש מזווה במטבח. מן ארון כזה רק שבמקום בגדים יש בתוכו תבלינים, שימורים, יבשים, ריבות וכל הדברים הטובים שהיא שומרת "רחוק מהעין - רחוק מהפה..."
אז תליתי לה שם את המתקן לתיוק נעליים ובמקום - החלטתי לתייק לה שם תבלינים, כפות, מגבות מטבח, ואת כל השטויות האלה שתמיד צריך בהישג יד ואין להם ממש מקום מוגדר במטבח...
הוספתי לה גם תיוגים, כדי שתדע בדיוק איפה "לתייק" כל דבר בתום השימוש. (ותודה לP-touch של חבר שלי שעזר בהכנת הלייבלז...)


לתיוק חפצים במטבח - השתמשו במתקן לנעליים... 


שני הרעיונות הבאים הם רעיונות שכבר הזכרתי בעבר בבלוג על מגשי הקרח איך לשמור חפצים פיציים כדי שלא יסתבכו זה בזה וגם כדי שנוכל למצוא הכל ומיד - וכל זה תוך שמירה על הסדר במגירה.
אז יש לנו כאן במגירה שימוש במגש ביצים (אם הוא קצת מלוכלך - עדיף לא להשתמש ולחפש אחד נקי, או מגש קוביות קרח... הריחות שהקרטון הזה מוציא הם לפעמים לא כל כך נעימים...)


אטבים, סיכות לשדכן, בולים, מדבקות קטנטנות, ואפילו כסף קטן - הכל נשמר מעולה ותראו איזה יופי המגירה!
בצד ימין אפשר למצוא את תבניות הסיליקון שקנתה לי פעם אחותי כדי שאכין קאפ-קייקס... אני קצת חלשה בתחום האפייה ולכן התבניות זכו כאן לחיים חדשים!
כלים קטנטים עוזרים לשמור על סדר והפרדה במגירה. קל למצוא הכל 
עוד רעיון לשימוש בתבניות קרח ו/או תבניות אפייה עם חלוקה לתאים. שימו כאלה בכל מגירה שיש לכם בבית עם "פיצ'פקעס". כאן למשל יש לנו את המגירה של "הדרך החוצה". מפתחות, מצית, מסטיקים, כסף קטן - כל מה שאתם צריכים לאיבזור הכיסים ביציאה מהבית
הפתרונות המושלמים למגירות - בכלל לא נועדו לשם 



זהו להפעם. אהבתם? ספו לחבריכם...
לא אהבתם? השאירו תגובה!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...