יום ראשון, 24 ביולי 2011

לא רק בצה"ל (או: איזולירבנד)

הפעם יש לי רעיונות לאיזולירבנד. אולי עד היום חשבתם שרק בצבא משתמשים בזה, אבל שתדעו - שגם חשמלאים (כולל אבא שלי!) משתמשים בזה כי זה מבודד יופי ונדבק אחלה.
וזה.


נתחיל בשיטה ממש טובה לזכור "של מי הכוס הזאת בכלל?!"
הכוונה היא לכל אותם אירועים שאתם עושים ומעורב בהן שימוש בכוסות חד פעמיות מפלסטיק. למרות שזה ממש לא מומלץ כי זה מזהם את הסביבה נורא - אם אתם בכל זאת חייבים, אז לפחות קשטו אותן עם איזולירבנד - אותו סלוטייפ חזק וצבעוני.
זה יעזור להבדיל בינהן וכך אין צורך להשתמש בעוד ועוד כוסות... "אה! שלי זו הכוס עם הירוק!"
חסכנו קצת!


מה שלי? מה של מי? מבדילים בקלות.
ונמשיך עם פעילות כייפית לקיץ עם הילדים (איך לא?) ונחדש כסא! (איך לא?)


אז כסא הפלסטיק המשעמם הזה זכה לחידוש צבעוני ומרענן וכייפי בחדר הילדים - לאחר שפשוט עטפנו אותו עם מלא מלא פסים צבעוניים. הילדים יכולים ליצור רצף של צבעים וצורות, וגם שיטת ההדבקה טובה לעידוד מוטוריקה עדינה בכפות הידיים.
כיף להכין וגם כיף לשבת על זה!
כסא לבן זוכה לגוון - אין צורך במברשות צבע!
הפטנט האחרון להפעם זה פטנט לשרוכי נעליים. אני יודעת שזה עולה גרושים אצל הסנדלר, ואין טעם לתקן... אבל לפעמים יש נעליים שמגיעות עם איזה שרוך ממש מיוחד שחבל להחליף.
אז בפעם הבאה שדרכתם על שרוכי הנעל - ואלו נפרמו הקצה, פשוט עיטפו את הקצה עם איזוליבנד. הדקו את הסיבים הפרומים היטב ובתנועת ליפוף איספו את כל הסיבים בתוך פיסת האיזוליבנד. אם יש לכם צבע שונה מהשרוך - אל תפחדו! יכול לצאת לכם משהו מגניב לאללה!
בהחלט אפשרי גם עם סלוטייפ - אבל רק עם הוא מהסוג האיכותי! 
קצרצר הפעם - מה דעתכם?
תגובות יתקבלו בברכה!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...