יום חמישי, 7 ביולי 2011

שעון לעגילים, צנצנות לעפרונות, ודלי לפרפומריה



הייוש!
מה קורה וזה? המון זמן עבר מאז נתתי איזה רעיון לאחסון תכשיטים. אז הנה פטנט שהוא לא לגמרי אחסון... יותר "איך לא לאבד שום דבר כשעייפים ממש".


לכולנו קרה שהגענו למיטה אחרי לילה סוער במיוחד, או סתם יום ארוך ומעייף. למי יש כוח להסיר את האיפור? ובטח שלא להתחיל להסיר את כל התכשיטים לתוך הקופסאות הקטנטנות בצד השני של העולם... אני כבר כאן במצב מאוזן ואין מצב שאני זזה!


אז רק הסירי את השעון, ואת העגילים שאת מסירה - הדקי לתוך חורי הרצועה. אני באופן אישי ממש שונאת לישון עם תכשיטים. אני אפילו לא מתקלחת עם תיכשוט. אז ממש על שידת הלילה, ככה שלא יאבדו לי הקטנטנים הללו - זה בהחלט עוזר הרבה פעמים!




עגילים בתוך רצועת שעון היד - מוצאים אותם בבוקר בקלות, והם לא "מתגלגלים" ו"מטיילים" להם אל מתחת למיטה 
למי שיש אוסף של צנצנות (כי נורא חבל לזרוק!!!!) אז נתתי כבר רעיון חמוד לאללה של אווירה קסומה, עם נרות בצנצנות...  והנה עוד אחד.


מאחר וכל פעם אני קונה
ריבה בטעם שונה ודבש של יצרן אחר, אז האוסף שלי הוא קולקצציה מרהיבה ומגוונת... כן, אהההמממ.... מרשים במיוחד.
אבל זה דווקא נוח במשרד הביתי, לאסוף המון פריטים מסוגים שונים. צנצנת צרה וארוכה לעפרונות, ולעומת זאת, צנצנת נמוכה ורחבה תתאים לסיכות, אטבים או גומיות (מקרים מהסוג שהיד צריכה להיכנס פנימה ול"חפור" כדי למצוא את מבוקשה...)


למי שיש אוסף של צנצנות זהות בגודלן וצורתן - זה מאוד נעים לסדר בהן תבלינים. זה נקי בעין וקל למצוא את מה שמחפשים. אני ממליצה לקנות אבקות תיבול בשקיות מהשוק. זה גם הכי טרי וגם הכי זול. כדי להסיר את התוויות מהצנצנות, השתמשו במייבש שיער. ופשוט הדביקו תווית חדשה עם שם התבלין. רק הקפידו למלא את הצנצנת בתבלין הנכון, אחרת זה סתם מציק...


 וחזרה לאוסף המגוון שלי - הרי לכם התוצאה על השולחן.


שקוף שהזכוכית הזו מתאימה כאן בול!
הנה רעיון שהיכה בי לאריזות מתנה. בשנים האחרונות נהיה קטע כזה לקנות במתנה סבונים ושמפואים למינהם לכל מיני אירועים. אל תטעו - אני מאוד אוהבת להסתבן... אבל האם באמת אני עד כדי מסריחצ'ולה שנאלצתם לקנות לי סבון? האם זה רמז? (שאלות אלה ואחרות בפוסט הבא...)


ובכן, אוסף הסבונים וה"הסופלה גוף", "חמאת גוף", ושאר מרכיבים שצריכים להיות בכלל במטבח ולא באמבטיה - מגיעים במגוון אריזות. חלקם מאוד נוחים לי ומשמשים את אוסף ה"לנז'רה" (תחתונים?) בארון.
חלקם פשוט לא מצאו מקום. עד היום. הדלי המתכתי נכנס לשיבוץ מחדש!
מתלה שייצא משימוש באמבטיה, וכבר מזמן לא ראה מגבת (פשוט כי מצאנו פתרון הרבה יותר נוח בצידו השני של הכיור, עם סולם) זכה ללידה מחודשת עם "פח המתכת" או "דלי המתכת" איך שנוח לכם לקרוא לו.
כל הדברים שפשוט אין להם מקום בסביבות הכיור - פשוט נכנסים לשם ונשארים תלויים באוויר. האמת שזה נוצר ממש במקרה דקה לפני שהפחית הזו עפה החוצה דרך החלון... מרוב שלא ידעתי מה לעשות איתה... ועכשיו אני תוהה לעצמי - איך הסתדרתי בלי הדבר הזה עד כה???
תודו שזה אחלה!
דלי שימושי. במקרה של סתימה בכיור, אפשר בקלות לעבור לכיור במטבח...(איכסוש!) 


אז זהו. נגמר. אל תהיו עצובים יותר מדי... בשבוע הבא יהיה משהו חדש.
אתם מוזמנים לתת לי רעיונות לחידושים או דברים שהייתם רוצים לקרוא עליהם או בעיה/תקלה שהייתם רוצים לפתור בעזרת עצה.
אם יש לכם רעיונות של פטנטים שימושיים שאולי יכולים לעזור לקוראים נוספים, שתפו כאן בתגובות...
זהו להפעם. להתקרא!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...