יום שלישי, 5 ביולי 2011

תיבת דואר, מתלה מעילים ומתקן עיתונים

שיפוצים באמבטיה.


לפני כמה זמן טיילתי עם הכלב של חבר שלי ותוך כדי טיול מצאנו מלא מתלים שכנראה זרקו השכנים. כמובן שנורא התלהבתי וכמו אלטע-זאכן מיומן החלתי לאסוף הכל ולהעמיס על הרכב. כמובן שאמא שלי לא התלהבה בכלל כשבאתי להעמיס לה את המחסן - אבל בסוף היא השתכנעה והיה שווה לשמור את הדברים האלה כי היום תראו איזה דברים יפים אפשר לעשות עם "ג'אנק שאספנו ברחוב".




אז לקראת הקיץ ולכבוד העובדה שהתחיל החופש הגדול, החלטתי לעזור לאחותי בשידרוג חדר האמבטיה שקצת התעייפה וחדר השירותים כדי שיהיה תואם.
באמבטיה - שייפנו את הקילופים שנוצרו וכדי להיפטר מהעובש השחור שהצטבר בפינות - קירצפנו את פינות התקרה באמצעות מברשת שיניים טבולה באקונמיקה (זו הדרך הטובה והיעילה ביותר להיפטר מעובש! הסירו אותו לפני שאתם צובעים. זה לא בריא פשוט לכסות אותו בצבע. לבשו חולצה שאתם שונאים כשאתם עושים זאת)
לאחר מכן קצת שפכטל (נעזרתי באיש מקצוע - אבא) ואחרי שצבענו את הקירות בצבע שעמיד למים, לחות ורטיבות (וגם תואם את האריחים הקיימים שהם סבבה לגמרי) התחלנו לקדוח ותלות אביזרים.


ולמזלי אחותי פתוחה להצעות וסומכת עליי בעיניים עצומות.


את המתלים שאספתי מהרחוב תליתי זה לצד זה. בתחילה התכנון היה למגבות, אך מאחר והיה לי פתרון יותר טוב למגבות, החלטנו שנשתמש בתיבת הדואר הישנה שלהם (שהחולפה גם היא באותו יום) ובחוט של תריס ישן (כן, כן) ונתלה "מדף" קטן לכל מיני שאריות שלא היה לנו איפה לשים.


התוצאה לפניכם:
תיבת הדואר ההרוסה - הפכה להורסת!
ולמי שתוהה לעצמו מה עשינו עם המגבות - אז הנה
המתלה התואם, שמצאנו לו ייעוד מחדש. אם פעם השתמשו בו רק בחורף, הרי שעכשיו הוא חינוי כל השנה! ואני ממליצה לכל מי שיש לו מתלה מעילים לא בשימוש - להחזיר עטרה ליושנה ולשים אותו באמבטיה.
חוסך קדיחות, לכלוך מאובק וחורים מיותרים בקיר ומרחיק את המגבות הרטובות מהקיר כך שהן גם מתייבשות יותר טוב וגם הקיר ר האמבטיה נשאר עמיד ונשמר לאורך זמן רב יותר.
לא רק למעילים.
פריט שנקנה באיקאה (איך לא?) ונשאר באריזה המון זמן (כי לא היה מי שייקדח בקיר?) מצא סופסוף את ייעודו ויצא מן הניילון.
עוד פריט שנקנה בדחף מאיקאה ונותר יתום.
אבל הסטנד שלנו כבר לא יהיה לעיתונים. אומנם חשבנו על זה בהתחלה, אבל החלטנו שזה יהיה מקום מעולה למגבות יבשות. נגיש, מאוורר ונוח. הכל בהישג יד.
ממש מעל, התקנתי לה את מחזיק העציצים שהיא רכשה ולא תלתה. בקטלוג שלהם הם שמים אותו במטבח ובתוך הכלים של העציצים מניחים אביזרי מטבח. דפדפתי קצת הלאה וראיתי שוב את המתקן הזה בחדר הילדים כשהפעם בתוך הכלים של העציצים הניחו טושים ומספריים ועוד שטוייעס מחדר היצירה. אז אמרתי לעצמי: "למה לא באמבטיה?" ובאמת, זה נוח. גם איזור אחסון למברשות השיער, וגם מתלה עליו אפשר להניח מגבות לייבוש.


זהו להפעם. להתקרא!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...