יום ראשון, 11 במרץ 2012

תיק אוכל

אהלן אהלן.
כדאי ומומלץ להביא אוכל מהבית. כולם יודעים למה. יותר בריא, יותר טעים, והרבה יותר זול וחסכני מאשר לקנות כל יום בחוץ אוכל.
אבל יש בעיה מציקה. תמיד זה נראה לי ילדותי ומפדח להסתובב עם שקית סופר שקופה ובתוכה קופסאת פלסטיק (גם היא שקופה!) עם קציצות ואורז או עוף ופתיתים, או שאריות משבת - וכולם רואים מה יש לי שם!
ניסיתי גם לעבור לשקיות נייר אטומות, אך אלו נרטבות ונספגות ומתפוררות - וגם לא רב פעמיות. קופסאות פלסטיק בהן לקחתי את האוכל גם לא תמיד מתאימות לחימום במיקרוגל ולא בכל מקום עבודה יש צלחות.


כמובן שמישהו חשב על זה קודם.
וכשמצאתי את הפטנט הייתי המאושרת באדם! STACKABLE LUNCH POT

מדובר בשתי קערות שנערמות בערימה זו על גבי זו, גם מונעות נזילות (במקרים של רטבים או מרקים) גם מתאימות לשימוש במיקרוגל וגם מגיעות עם כפמזלג "SPORK" שהוא כמובן גם מזלג וגם כף בכלי אחד.
בגלל שיש שתי קופסאות, יש מקום גם לארוחה חמה וגם לסלט, או גם למנה עיקרית וגם לקינוח או איך שנוח לכם!


גם מגניב לקחת לעבודה, גם בריא לשימוש במיקרוגל וגם נשאר מקום לקינוח!





בסוף היום - כשרוצים לקחת הביתה.


בריא, טעים וחוסך כסף (לא קונים שטויות בחוץ!)







מגיע במגוון צבעים ואומנם עולה טיפה יקר ($22), אבל בגלל שזה כל כך יעיל ורב שימושי - בהחלט שוה את המחיר (כאילו שהטפרוור של גיסתך יותר זול!)


מוצר זה מיוצר ע"י Black + Blum האגדיים שידועים בייצור פריטים שימושיים ופרקטיים בעיצוב נקי ומקסים


בארץ ניתן להשיג אצל נעמה באי-מייל: naama@u-nique.co.il
או בטלפון : 03-9533111




אם יש לכם עוד פטנטים או הצעות לכלי אוכל יפים ונוחים לקחת לעבודה - שטפו אותי! אני תמיד שמחה ללמוד על מוצרים חדשים או פטנטים שימושיים!
אהבתם? שתפו!


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...