יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

חוט דנטלי - לא רק בין השיניים

חוט דנטלי תמיד טוב שיהיה בתיק. כמו שאמרה ג'וליה רוברטס בסרט אישה יפה: "אמא אמרה לי לשמור על השיניים". זה פשוט עצה טובה לחיים להחזיק את זה תמיד בתיק. פשוט אי אפשר לדעת מתי יתקע לי איזה חסה/פטרוזיליה/ברוקולי/ירק אחר...


אבל כדאי להחזיק את האייטם הזה בתיק בגלל עוד סיבות...


סיבה אחת למשל היא כפתור שנפל. כבר דיברתי כאן על כפתורים כמה פעמים... איפה לשמור אותו כשהוא נופל ואתם לא יודעים מאיזו חולצה, איך להשחיל את החוט  בדרך הקלה ביותר וגם איך למנוע ממנו ליפול שוב...


לי באופן אישי זה נושא כאוב וקרוב ללב מאחר ורוב החולצות בביתי (שלי ושל אחרים) הן מכופתרות... ותמיד תמיד תמיד נופלים הכפתורים. וגם לא משנה אם זו חולצה מהשוק או מזארה... אני אומרת, תאשימו את הסינים!


בכל אופן, הרעיון של החוט הדנטלי הוא מעולה לתפירת הכפתור חזרה לבגד מאחר והחוט הזה כמעט אף פעם לא נקרע! הוא מצופה שעווה, שמונעת ממנו להיקרע, להיתלש ולהיפרד לכמה סיבים. וזה פתרון מעולה להשחלת הכפתורים. חוט חזק, ואחיד - כלומר נוח להשחלה בקוף המחט וללא חשש התפצלויות... פשוט לחזק עם קשר טוב בסוף וזהו!


הכפתור הזה לא יצליח לברוח שוב...






יש לי עוד כמה רעיונות - אז מי שמעוניין מוזמן להמשיך לקרוא!


אני יודעת שכבר נגמר החורף... ובטח אם הייתה לכם מטריה שנשברה או עף ממנה בד הניילון בקצה אחד - היא בטח כבר מצאה את דרכה לפח. אבל אני הרי מנסה למנוע ככל הניתן את נפח האשפה שאני מייצרת, ואני ממליצה גם לכם - להימנע ככל הניתן מלזרוק. יש מטריות ממש טובות שפשוט התרופף להן חוט וכך הניילון נפרד משלד המתכת. השתמשו בחוט דנטלי - שהוא הרי עמיד בצורה מעולה מפגעי רוח/מים חורף וכו'... והחזירו את בד הניילון אל שלד המתכת. פשוט חברו באמצעות החוט הדנטלי וצרו קשר חזק חזק וכפול.


חסכתם 10 שקלים בקניית מטריה בחורף הבא - וחסתכם זבל מהר האשפה!


חוט דנטלי עמיד ברטיבות מכל הסוגים.




ורעיון אחרון - איך לא - במטבח! מתאים במיוחד לחג שבועות - אבל לא רק!
כולנו מכירים את הגבינות המיוחדות שקנינו ל"פלטת הגבינות" המהודרת שנגיש לאורחים. תמיד תמיד יש את הגבינה שמנסים לפרוס - אך זו נדבקת לסכין, מסרבת להיפרד ממנו, ואנו נותרים עם תצוגה ממש לא מרשימה לאורחים.


אז בפעם הבאה שאתם עושים ערב גבינות ויין - נסו את השיטה הבאה לחיתוך הגבינה: תילשו ממכשיר החוט הדנטלי חתיכה ארוכה ואיחזו בשתי הידיים בעוד הגבינה מונחת על קרש החיתוך. העבירו את החוט בגבינה על מנת ליצור פרוסות בעובי נעים לביס או לקרקר, מה שבא לכם.
הפרוסות שיצרתם ייראו ממש חמודות - והחוט העמיד יוותר נקי - והגבינה לא תידבק אליו כלל וכלל.


ין צורך בסכין. והגבינה תיראה מעולה על מגש הגבינות בשולחן! 


באותה שיטה אפשר גם לחתוך עוגה! 




קצרצר הפעם!
אם יש לכם עוד פטנטים לחוטים דנטליים, מטריות, גבינות ושאר ירקות... אתם מוזמנים להשאיר לי תגובה כאן למטה
תמיד אשמח לקרוא על עוד פטנטים חדשים.
ואם אהבתם, שתפו!

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

גדול!
אישה יפה הוא אחד מהסרטים לצפייה ישירה האהובים עליי, בשילוב עם אובססיה לחוט דנטלי, נראה לי שהפוסט הזה נכתב במיוחד עבורי.
הדבר היחיד שאני רוצה להזהיר ממנו הוא שיש חוטים דנטליים שיש להם טעם דומיננטי של מנטה או טעמים אחרים, במקרה כזה הייתי נזהרת עם חתיכת עוגות.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...