יום שני, 10 בינואר 2011

לק!

לא, אני לא מתכוונת ללֶק בגלידה, אני מדברת על לָק מהסוג שמורחים על ציפורניים.
הנה כמה טיפים שאפשר לעשות עם הבקבוקונים הקטנטנים שיש לנו בבית!

נתחיל עם פטנט ישן נושן, שאולי כבר מוכר לכם... איך לשמור על הגרביונים!
גרביון מיוחד?
אם זה סתם עוד גרביון פשוט בצבע אחיד אז שטויות, נקנה חדש.
אבל במידה ושילמת יחסית הרבה, וזה גרביון יחודי עם הדפס או צבע מיוחד, או מחיר מיוחד שגם מחטב וכו' – אז חבל. וכולנו שונאות רכבות בגרביון (זה נורא) אז בפעם הבאה שאת מתיישבת על משהו לא נכון, או משתפשפת בכניסה לאוטו... או סתם מושכת איזה חוט בטעות בגלל ציפורן לא משוייפת...
 
פשוט תניחי טיפת לק שקוף על ה"חור" בעודו קטנטני פיצפוני, והוא לא יהפוך לרכבת!
מרחי על החורצ'יק לק עוד בצעירותו והוא לא יגדל לרכבת

לק שקוף - לא משנה של איזו חברה. אפילו הכי פשוט שיש לך בבית .
אני באופן כללי משתדלת לברוח כמה שניתן מהלוק של "שרת בית הספר" ומנסה להחזיק כמה שפחות מפתחות בצרור. זה גם יותר טוב לסוויץ' באוטו שלא יהיה משקל רב על המפתח. אם בכל זאת יש לכם הרבה מפתחות בצרור, וכולם קצת דומים, הנה דרך טובה לבדל בינהם!
ביחרו את הלקים בצבעים כי בוהקים ומגניבים וצבעו את המפתח כך שהחלק שמתחבר לטבעת הצרור צבוע כולו. נסו לא לצבוע את המפתח כולו – הוא לא ייכנס בחור המנעול ככה. חכו שיתייבש וציבעו את הצד השני. ככה תוכלו לזכור בקלות! וורוד הביתה, כתום לבית של סבתא, כחול לדירה של חבר שלי החתיך.... וכו'!


אם כבר הזכרתי את סבתא... קרה לכם כבר שהיא באה אליכם עם הבורג של המשקפיים, הזגוגיות וידית אחת ביד אחת והידית הנוספת ביד השניה? כל משקפופר מכיר את זה. הבורג הקטן לפעמים פשוט מבריג עצמו החוצה. אפשר לצפות את זה מראש כאשר מרגישים שהידית רופפת. בכל חנות אופטיקה יבריגו לכם את זה חזרה בחינם ואם יש לכם מברגון קטנטון אפשר לעשות זאת בעצמכם. בכל מקרה – כדי למנוע מזה לקרות, אחרי ההברגה החזקה, פשוט מניחים טיפת לק שקוף על הבורג – וזהו! הוא לא ייצא משם יותר!
כמובן שכל הטיפ הזה תקף גם למשקפי השמש היוקרתיות שלכם...

חבל להחליף מסגרת שלמה בגלל בורג קטן
מריחה קטנה על הבורג והוא לא יצליח לברוח לכם שוב!

חבר שלך עורך דין? החולצות שלו הן בדרך כלל "מכופתרות"? בעצם - עזבי את החבר, אולי זו את בכלל שעורכת דין ונאלצת להסתובב במכפתרות כל היום... בכל מקרה, את בטוח מכירה את זה שנופל כפתור. לפעמים אפשר למצוא אותו בודד וגלמוד בתוף של מכונת הכביסה/המייבש, ולפעמים פשוט צריך למצוא אחד דומה בין כל הקופסאות הקטנות שסחבנו מבתי מלון... משחילים חוט במחט (בחוסר חשק...) ואם יש בעיות עם השחלת החוט מרססים קצת ספריי לשיער על החוט - ותופרים. אבל אפשר למנוע את כל זה! ברגע שהוא מוציא את החולצה החדשה מהניילונים, פשוט לעבור עם (כן, כן... הנה זה מגיע שוב) טיפת לק שקוף על כל כפתור וזה ישמור על כל הכפתורים במקום מבלי שהחוט יתרופף ומבלי שהכפתור ייפול.



ואחרון חביב להפעם...
כדאי לעבור עם קצת מהלק השקוף (אם עוד נשמר לכם משהו שם בבקבוק) על תחתית מיכלי מתכת כמו זה של
ג'ל הגילוח למשל, או קרם קצפת של ללין, – וכך מונעים סימני עיגול חלודים באמבטיה.



זהו להפעם!
שתפו אותי בשימושים שלכם ללקים!
אהבתם? שתפו!

3 תגובות:

הדס אמר/ה...

אוי! אני הולכת להשתמש בטיפ הכפתורים כבר היום!!! שימושי ביותר.
השימוש שלי בלק שחור:
יש לי ג'ינס שרכשתי בעבר בקסטרו, והעיקר שמוציאים מאות שקלים על הג'ינסים שלהם אבל האיכות, סליחה על הביטוי, היא פשוט תחת. זה ג'ינס גבוה עם 3 כפתורים גדולים יפים מפלסטיק, והם אמורים להיות שחורים. אמה מה? אחרי הכביסה הראשונה הם השילו את הצבע השחור והשאירו צבע זהב מזעזע, שספק אם אפילו בגרוזיה יעשו בו שימוש..
אז אני נוהגת לצבוע את הכפתורים בלק השחור שלי.
זה השימוש שלי בלקים (מלבד משיחת הציפורניים כמובן..)
:)

יעלצ'וקית :) אמר/ה...

וואו טיפים מדהימים :))
יש לי גם שימוש ללקים (לא משהו כזה שימושי אבל בכל זאת):
לקים שכבר ישנים\שפתאום כבר נמאס לכם מהם, נפלאים לצביעה על מגנטים מכוערים ומשעממים והופכים אותם למגנטים מקפיצים ומגניבים. :)

Julia אמר/ה...

היי!! וואו העצות שלך מאוד מקוריות!!!
במיוחד האחרונה עם הסימני חלודה סופר שימושית!תנקס!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...