יום ראשון, 31 ביולי 2011

מגש-מדף (למקום נוסף), מעטפה-משפך (למטבח נקי) ותבניות אפייה (לסדר במגירה)




מי לא מכיר את זה? אתה שוכר דירה והכל נפלא  - -חוץ מהעובדה שממש אבל ממש בא לך לשבור את הידיים והרגליים של הנגר שעשה בארונות המטבח עבודה נוראית כלכך  - ומדפים גבוהים כל כך. לא רק שממש לא ניתן לנצל מדף כה גבוה - אלא שגם איכשהו תמיד חסר מקום!

אז הנה פתרון ממש טוב שייעצה לי סבתא שלי שהתמודדה עם אותה בעיה כבר לפני 60 שנה!
הכינו ערימה אחת של כוסות - בגובה זהה. הניחו את המגש מעליהן  - והרי לכם שטח מדף נוסף לשורה נוספת של כוסות! אוללה!

פתאום יש עוד מקום! כבר לא צריך "לצאת מהארון"!
מלחיות, צנצנות תבלינים, ובכלל - כל כלי שאתם מעבירים אליו תכולה של "תפזורת יבשה", החל מאורז, פסטה ומלח, ועד אגוזים וזרעים למינהם - הנה רעיון ממש חמוד למשפך "חד פעמי" או "רב פעמי - לשיקולכם!

גזרו פינה רחבה מן המעטפה האחרונה שפתחתן, וכעת, לאותו משלוש שיש לכן ביד - גיזרו את ה"שפיץ". פתחו את הצדדים המקופלים עד שנוצר ממש משפך! עכשיו העבירו לצנצנות את הגרגרים הקטנים בביטחה - מבלי שיישפך!
תוכלו לשמור את הנייר הזה לפעם הבאה - או לשים בסל מיחזור ולהשתמש במעטפה חדשה בפעם אחרת!


משפך פנטסטי רב שימושי ואולי אפילו רב פעמי!

לקראת הקיץ שהגיע, אחותי המורה - עושה סדר במגירה. היא מצאה המון מיני תבניות מהתקופה שחשבה למכור עוגות ועוגיות... "אבל מה לעשות שעכשיו הצטרפתי לשורת המורות"?

זה הדבר המתאים לסדר וניקיונות!

טוב מספיק עם החרוזים והשטויות. הגיע הזמן שהנהיה רציניות!

הנחתי אותן בסדר במגירה (לא היה כל כך קל להרכיב את הפאזל הזה אבל בסוף הצלחתי) וככה תפסנו שתי ציפורים במכה! גם סדר במגירות המטבח - וגם סדר במגירת הציוד המשרדי בבית!



ובשידת ההחתלה הישנה - שעברה איכשהו לכניסה לבית - מצאנו מקום לתבניות הענק השטוחות האלה (במקור נועדו לאפיית עוגות שמרכיבים מהן עוגת שכבות עם מלא קרם באמצע! יאם! אבל מצד שני בחישוב קצר של הקלוריות... אולי עדיף שתבניות האפייה האללו תשבנה מגירות!)


במגירות האלה הכנסנו קצת דברים שצריך לפעמים ב"שלוף" כשיוצאים מהבית, כמו מפתחות, מסטיקים ומשקפש"שים, ואפילו הגלגלת הזו שמוציאה את שיערות החתולה הפרסיה שפשוט נדבקו לנו לכל הבגדים... ובנוסף גם אביזרים למינהם שנעזרים בהם מדי פעם - ומעולם לא היה להם מקום מוסדר.





מקווה שנהנתם וקיבלתם רעיונות חדשים לאחסון, סדר וניקיון... תשאירו לי הערות אם אהבתם! אני אשמח!
ואם אהבתם, שתפו!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...