יום ראשון, 2 בינואר 2011

נייר טואלט, פינצטה וסבוניה (או: סדר בארון האמבטיה)

בשבוע שעבר התחלתי עם הסדר בגומיות שבקערת הפיצ'יפקעס והשבוע אני ממשיכה לסדר באמבטיה.
גיליתי שימוש ממש חמוד לגליל נייר טואלט שכבר לא בשימוש. כל הגומיות והסיכות האלה שמתרוצצות באופן חופשי במגירה – מסתדרות כמו חיילים ולא הולכות לאיבוד


גם אם הוא נרטב, או נהיה שמנוני עקב חומר לשיער – זה לא נורא. אפשר להחליף לחדש!


שימוש נוסף שאפשר לעשות עם גליל הנייר
זה פשוט להכניס לתוכו כבל מגולגל. לכל מי שיש חבר שמתעסק במחשבים – תמיד יש כבלים מתרוצצים, מתבלבלים, מתבלגנים זה עם זה במגירת המוצרים האלקטרוניים ומחוצה לה. פלונטר! איספו את הכבל החשמלי (או כבל הטלויזיה, או הטלפון או האינטרנט או כל כבל אחר שיש לכם!) ופשוט גלגלו אותו כך שניתן יהיה לטחוב אותו לתוך גליל נייר הטואלט. על הגליל אפשר לכתוב בטוש, באיזה כבל מדובר. בין אם זה כבל רשת, המחבר את המחשב לאינטרנט, או סתם כבל חשמל וכו'
הנה, כך:
אודטה ממליצה גם על כריכת גומיה קטנה לשיער סביב הכבל. היתרון כאן הוא שאפשר לכתוב על הגליל ובכך לתייג.
את הרעיון אני חייבת להודות לGreenliving

המשכתי בסדר ובתוך אחת המגירות היה לי אוסף זרוק של כלי הטיפוח לציפורניים. יש לי אומנם ערכה, אבל יש חפצים שקניתי בתפזורת. מצאתי באותה מגירה קייס ישן של משקפיים והחלטתי לאחד. התוצאה: ערכת פצירה/פינצטה/גוזם חדשה! רעיון טוב גם לשמירה על הסדר במגירה וגם למי שיש לה כאלה מתרוצצים חופשי בתיק היד. ככה הם גם לא הורסים את התיק, גם לא דוקרים אותך בחיפושים – וגם תמיד נמצאים בשלוף, ולא צריך לחפור בכל התיק.


ערכת ציפורניים חדשה! לא מומלץ לעלות עם ערכה כזו למטוס, אגב

עוד שילוב חמוד שהחלטתי לבצע הוא לסבוניה ומצלמה. מאז הצבא (וגם כבר אז) לא השתמשתי בסבוניה. נראה לי שגם בעתיד לא אעשה שימוש ב"סבוניה" כי לכל טיול פשוט לוקחים בקבוק מוקטן של הסבון הנוזלי החביב עלינו... מה בכל זאת ניתן לעשות עם הקופסא הזו? מלא דברים! היא יכולה להוות תחליף לכל כלי שיש לכם לגומיות, סיכות, בכלי השיער, כפתורים מחטים וחוטים בכלי התפריה, לאגד את האודמים והשפתונים בתיק היד... וגם, נרתיק למצלמה! זה קשיח, זה צבעוני וזה בדיוק בגודל! (מסתבר!) אז אם גם לכם יש אחת כזו בבית שלא בשימוש – נסו! אולי גם אצלכם זה כמו כפפה ליד. או כמו סבוניה למצלמה...




ועוד פטנט למי שתמיד מאבדת את הפינצטה – מלבד להכניס אותו לקייס של המשקפיים, נסי להדביק מגנט קטנצ'יק לדופן ארון האמבטיה. מגנטים כאלה עולים כלום וניתן למצו אותם בכל חנות שטות או חנות "הכל בדולר". אל המגנט הקטן מצמידים את הפינצטה והיא לעולם לא תאבד לך יותר! (אלא אם כן לא תחזירי אותה למקום, אבל זו כבר בעיה אחרת)


היא לעולם לא תאבד לך שוב...

אם פעם היו לכם עדשות, והיום הם כבר לא בשימוש - אני ממליצה לזרוק אותן. זה מתיישן וצובר לכלוך ויכול לגרום לכם לדלקת בעין אם תחליטו פתאום להשתמש... מה כן כדאי לעשות? לשמור את האריזה הקטנטונת שלהן. אם אתם נוסעים לצימר בסופ"ש ויודעים שאתם רגישים, במקום לקחת בית מרקחת שלם, קחו כדור אחד מכל סוג בתוך מיכל העדשות הקטנטון.
מתאים בדיוק לתיק היד שלך!

בנוסף, במקום לקנות כל פעם מיכלים קטנטנים של מרכך לשפתיים, אפשר למלא באמצעות כפית קטנה את המיכל הזה מהכלי הגדול של וזלין. והפחתנו בטיפונת את השימוש במיכלי פלסטיק קטנטנים בעולם.


היתה לך צללית דחוסה שממש אהבת, אבל היא נשברה? אין בעיה! לעדשות יש גם מיכלים שקופים ואלה מצויינים לשמור בתוכם את האבקה החדשה שנוצרה לך. למרות שאין בעיה לשים זאת גם במיכל האטום.



מספיק להפעם. ספרו לי איך אתן ממחזרות את גלילי נייר הטואלט שלכן, וכיצד אתן שומרות על הסדר בארון האמבטיה!
אה, ועוד דבר – אני מחפשת מילת סיום... אם נראה זו את זו, אז "להתראות", ואם נשמע זו את זו (אולי בטלפון?) אז "להשתמע", אך אם נקרא זו את זו במכתב, מייל, בלוג, ציוץ? "להתקרא"? אשמח לקרוא את ההמצאות שלכן למילת הסיום הזו!
אהבתם? שתפו!

3 תגובות:

הדס אמר/ה...

אוי פיצי את פשוט גאון! גאון גאון! אני מתכוונת לאמץ את שיטת גליל נייר הטואלט.
השיטה שלי לשמור על סדר בחדר האמבטיה היא לא להכניס לשם את ניקי (או כל חתול/ה אחר/ת לצורך העניין).
:)

Unknown אמר/ה...

קדימה לאמבטיה....

יעל אמר/ה...

יש לי עוד רעיון לשימוש בגלילי נייר הטואלט.
עפרונות עיפור? מסקרות? מברשות לצללית? כל זה נכנס גם כן שם, אפשר לגזור את הגליל בגובה שרוצים והכניס בפנים את כל מה שצריך.(רק מה- צריך להדביק בריסטור או נייק מקופל לשניים מתחת..)
לירזי, בלוג מהמם!! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...