יום חמישי, 21 באפריל 2011

צלחות על הקירות



האם גם לסבתא שלכם היה "סרוויס"?


סט פורצלן מפואר ומיוחד שהיה רואה אור רק בחגים?
יש משפחות שבהן היו אפילו כמה סטים כאלה, אבל הן לא ממש ידעו לשמור על הנכס, ולא האמינו שיום אחד הפיתוחים, המלמלות, והתחרה יחזרו לאופנה. לא הכירו אז את המונח "וינטג'", וגם לא את המושג "רטרו"... וכך הסרוויס עבר לילדים שצריכים כלי בית (לא איכפת להם זה 'מכוער', העיקר שיש על מה לאכול), מבן אחד, לאחות שעברה דירה, למעונות של הבנדוד וכך קרה שהרוב נשבר בדרך, במעבר, בריב, ותמיד "אוי! בטעות!"
לבסוף, נותרנו עם מגוון ספלים (מכל סט - ספל אחד), ומגוון צלחות בודדות, ומגוון כלי סכו"ם...


לשולחן הסדר הם כבר לא יגיעו, אבל לא להשתמש בכל זאת?


בקשו מהחבר עם המקדחה לקדוח חור קטן בכף ככה שאפשר יהיה לתלות אותה. מעולה לכסף קטן בדיוק כשיוצאים החוצה, או ברגע שנכנסים הביתה ופורקים את הכיסים.
טוב גם למפתחות.


על הצלחת, אפשר להדביק עיגול שעם, או כל חומר אחר שיש לכם שאריות ממנו בבית ואפשר לנעוץ עליו נעצים. השאירו כמסגרת את שולי הצלחת חשופות. הן יפות וחבל להסתיר. אלא אם יש סדק או פיסת שבר שחסרה.
והרי לכם - לוח מודעות


בגב הצלחת הדביקו וו תליה, וכך ניתן יהיה לתלות אותה, או שאפשר גם להניח אותה בין שני מסמרים מקבילים.
מוסיף המון 'אופי' לבית בלי ההתנשאות שבדבר
אפשר גם
להניח את שיירי הצלחות והספלים זו על גבי זו. מעולה להניח על זה נרות ריחניים ליצירית אווירה וליופי, אפשר אפילו להגיש על זה עוגיות (אם יש לכם אורחים עדינים כמו מלכת אנגליה)
מסוגנן ואלגנטי. לא לנסות בבית אם זה יגרום לכם להרגיש כמו "פיל בחנות חרסינה". 
את המזלגות אפשר גם לתלות על הקיר. חברו להם וו תליה בקטע העבה של ידית המזלג, ובשיניים אפשר לנעוץ כרטיסי ביקור שאתם לא רוצים לאבד, מספרי טלפון שתמיד צריך זמינים, וקטעי מתוכנים שאתם רוצים לשמור. בקיצור - לוח מודעות עם שיניים!
תביא ביס!


רעיון נוסף... כפפו את הסכו"מ לצורת אחיזה  - הדביקו על מסגרת יפה - והרי לכם מגוון מתלים! וגם חסתכם לכם את כל הטיול הארוך באיקאה...




זהו להפעם. אם יש לכם עוד פטנטים שתפו אותי! אני תמיד שמחה ללמוד פטנטים חדשים לשימוש במה שכבר יש. מבטיחה לפרסם - ולא אשכח לתת קרדיט. להתקרא!

2 תגובות:

סולמות אופק אמר/ה...

פוסט מקסים !

noli אמר/ה...

אהבתי \

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...