יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

גומיות או לא להיות

השבוע החלטתי לעשות קצת סדר בקערת ה'שמונצעס' שלי. אתם יודעים נו - הקערה הזו שבה אנחנו שומרים את כל הדברים הפיצפוניים שאנחנו נתקלים בהם ברחבי הבית, לא ממש יודעים מה לעשות איתם אבל אנחנו בכל זאת שומרים, כי "ממש חבל לזרוק".
כפתור שהתרופף ונפל מאיזה בגד ועוד לא תפרנו (וכנראה גם לעולם לא נתפור), בורג קטן שמצאנו שכנראה עף ממשהו ואיננו יודעות מניין, גומיות, סיכות קטנות לשיער, פקק של עט, סוכריה עטופה, מטבע מארץ רחוקה... ועוד כהנה וכהנה.
אז אחרי שתפרתי את הכפתור, ואחרי שהעברתי את חפצי השיער למגירה המתאימה בחדר האמבטיה, נוכחתי לדעת שיש לי מלא גומיות.

גומיות - תמיד כדאי לשמור אותן למקרה הצורך


מאיפה כל הגומיות האלה? בשלל צבעים וגוונים?

ושאלה נוספת ויותר מעניינת... מה עושים עם כל הגומיות האלה???

אז חיפשתי קצת מה אפשר לעשות עם כל הגומיות, ועליתי על כמה פתרונות יצירתיים שהחלטתי לחלוק עימכם.

מי שיש אצלם בבית ילדים קטנים ודאי מכירים את התופעה הזו שבגיל מסויים הילדודס כבר לא רוצים את הכוסות המיוחדות לילדים, מהפלסטיק. הם רוצים כמו של הגדולים! אז כדי גם לרצות את הקטן ויחד עם זאת גם למנוע מאיתנו (המבוגרים) להיכנס ללחץ והיסטריה שהכוס תחליק לקטנצ'יק מהיד  - ואז יהיה משבר הזכוכיות...

הנה הפתרון!
כורכים כמה גומיות סביב הכוס ובכך מונעים החלקה מידיים קטנטנות


מונע מהקטנטנים לשמוט את הכוס ומונע מאיתנו להיכנס למגננת כוסות



אחרי שסיימנו ללגום בנחת ואנחנו כבר לא צמאים, אלה רוויים ומנומנמים... נרצה כבר נלך לישון, אז נחליף בגדים! אבל אוי.... הארון בכאוס 'טוטאליסטי', אי אפשר למצוא כלום (במיוחד לא בגד שינה) כי כל גופיות ה'ספגטי' שלי "טבעו" בין כל שלל הבגדים המקופלים באינסוף ערימות בארון. אז למי יש מחסור במדפים ועודף מקום בתלייה - הנה עוד רעיון/פתרון. פטנט לשמור על הגופיות הקטנות שלא "יזלגו מהקולב". תראו בעצמכם:


כך נעזור לגופיות להישאר על הקולב


הפטנט הבא הוא לאלו מבינכן שיש להן חבר/בעל מפנק (או אם אתן בעצמכן מפנקות...)זה אומר שבטח אפשר למצוא אצלכן בבית פרחים באופן תמידי. בעיניי, הכי יפה זה אגרטל שקוף! אבל לפעמים הפרחים בעגרטל מתבלגנים והולכים לאיבוד וכל הזר מאבד צורה. כדי לשמור עליו מסודר, אפשר לכרוך סביבו הגבעולים גומיות קטנות ושקופות, כמו של אלו שעושות צמות על כל הראש, וכך גם יותר נעים בעין, וגם יותר קל להוציא את הזר כדי לשטוף את ה'ואזה', ולהחליף את המים.

הנה, כך:




מקום נוסף שניתן להשתמש בו עם אוסף הגומיות - זה מדיח הכלים. אם יש למשל, כוסות, שמתנדנדות על הסלסילה ואינן יושבות במקומם בביטחה - ניתן להצמיד אותן לדופן המסילה עם הגומיות. כך אפשר להיות בטוחים שהן לא יתנגשו זו בזו בעת השטיפה בסילוני המים כשהמדיח בפעולה - והגומיה הגמישה תתאים את עצמה לכוס גם כשזו תתרחב עקב החום הרב.

אהבתם? שתפו!

2 תגובות:

ניבו אמר/ה...

תודה לך מרתה סטיוארט.

מה עם השימוש בגומייה
1- כאשר אין קונדום ואתה לא רוצה שהשקית של הסנדביצ'ים תחליק

2- אממ , אין לי באמת שימוש בגומיות

אנונימי אמר/ה...

יואו איזה רעיון גאוני, הגומיות עם הכוסות אני אנסה !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...