יום שלישי, 18 בינואר 2011

שיער

כן, כן, ממש כמו המחזמר! רק בלי צביקה פיק...
מה לא אמרו על השיער? באמת אמרו הכל. ולכן הפעם אתן טיפים לשימוש חדש בתכשירי/מכשירי שיער קיימים.
יאללה, תכינו את הפריזורה - אנחנו מתחילים!
לאחרונה נולד טרנד מחליקי השיער. כמעט לכל אחת יש מחליק בבית, גם אם היא לא כל כך משתמשת והוא סתם נח לו במגירה (עד האירוע הבא...). רוב האנשים בעולם כבר שמו לב שמחליק השיער הוא למעשה מגהץ, וכאן נכנס לפעולה הפטנט הראשון! לממהרים לעבודה – שקמו בדקה ה-90 ורוצים דווקא את החולצה המכופתרת (שלמדנו כאן כבר איך לשמור על כפתוריה), בעודה תולה על הקולב, מעבירים את המחליק בדיוק על האזורים החשובים – צוורון, שרוולים וסביב הכפתורים – ואתם מגוהצים ומוכנים לצאת לדרך. לא צריך קרש, ולא צריך לחכות עד שהמגהץ מתחמם. הפטנט הזה מעולה גם לצעיפים שהתקמטו.
מעולה במיוחד לאיזור הכפתורים. מחליק את הקמטים משני הכיוונים 


השתמשנו כבר במחליק אבל מה אפשר לעשות עם הספריי לשיער? הספריי הזה הוא מאוד מאוד דביק. הוא פשוט כמו דבק לשיער. רוב התרסיסים הקיימים מבוססים על עמילן, וזה חומר דליק ולכן מסוכן מאוד אז תמיד חשוב לזכור להשתמש בו בתבונה ובזהירות. הפטנט הבא הוא לאלו מהפוסט הקודם שנפל להם כפתור בחולצה וצריכים לתפור... לפעמים מאוד קשה להשחיל את החוט. החוט נפרם ואין ממש "קצה" אחד. רססו טיפ'לה מתרסיס השיער על קצה החוט והוא ידביק אותו מצויין להשחלה. החוט הדביק יחזיק מעמד טוב יותר.
הייר-ספריי. עוד מחזמר
אז כבר הוצאנו משימוש לשיער גם את המחליק וגם את הספריי, עכשיו ניקח את המייבש. הוא מוריד מעולה את המדבקות עם הברקוד שהוטמעו בגב הכוסות החדשות שקניתן באיקאה. החום האדיר ממיס את שאריות הדבק, והן פשוט מתקלפות מבלי להשאיר כתם או סימן. מעולה גם לפתיחת מעטפות, אפילו יותר מאשר אדי-מים.


עם מרכך השיער ניתן להשתמש כשנגמר ג'ל הגילוח. תתפלאו תתפלאו, אבל הוא מותיר את הרגליים חלקות כמו משי וממש "מרכך" את העור, כך שאפילו תחסכו לעצמכן - כי ממש לא תצטרכו קרם גוף לאחר השימוש ב'קונדיש נ' שייב'.


*אפשר גם להשתמש בקרם נגד שמש...
משחת גילוח, קצף, קרם וג'ל - פנו מקום למרכך!

ועכשיו בכל זאת פטנט אחרון שבאמת עוסק בשיער! אבל בלי ממש מוצר לשיער. בטח כולכן מכירות כבר את בטיסט המעולה. תרסיס טלק שסופח את השמנוניות בשיער ומותיר אותו במראה נקי וריח רענן, מבלי שיראה שמנוני. אם בדיוק נגמר לכן הבטיסט, אפשר לפדר את המברשת עם קצת טלק, ולהבריש. עובד קצת פחות טוב כי הטלק לא מפוזר באותה אחידות כמו בתרסיס, אך מעולה גם. למי שרוצה לבזבז טיפה יותר זמן – אפשר לפזר מלח דק, על השורשים – וזה עובד מעולה גם. רק המלח אינו נספג בשיער בסופו של דבר והוא קצת יותר נראה לעין ולכן צריך לשים לב שמסרקים את כולו החוצה. מומלץ לעשות זאת כשיושבים על מעקה האמבטיה ומסרקים את השיער לתוך האמבט. ככה אפשר פשוט לשטוף בקלות את שאריות המלח מן האמבט, מבלי ללכלך את ריצפת חדר הרחצה.
טלק, סופח את השמנוניות כשאין זמן לחפוף

מספיק ודי להפעם...
הנה שיר הנושא מתוך המחזמר "שיער" למי שמתחשק...
להתקרא!




אהבתם? שתפו!

2 תגובות:

הדס אמר/ה...

נפלא!
אני משתמשת בסיכות היפניות לשיער ע"מ לתפוס את וילונות החלון בצדדים. הבד מכסה את הסיכה וזה נראה יפה מאוד! (נזק השמיד את חתיכות הבד שהיו מיועדות לכך..)

אנונימי אמר/ה...

ישנם הרבה עיצובי שיער די נחמדים, הדס את נראית מדהים עם הסיכות האלו (ראיתי בבלוג), שלך, אלונה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...