יום שלישי, 19 במרץ 2013

זר פורח לחג הפסח!

את המיזם "זר עוזר" מפעילה עמותת צָ'יימס ישראל (Chimes, פעמונים). זהו מפעל מוגן שבו לוקחים חלק אנשים עם מוגבלויות שונות הנמצאים בתהליך שיקום. בין היתר העמותה מסייעת לאנשים עם פיגור שכלי, נפגעי נפש, לקויי ראיה ואוטיסטים. הצוות המקצועי והמיומן עובד יום יום על פיתוח טכניקה לעבודה המותאמת לצרכיהם של הלומדים והמשתקמים. העבודה מקנה להם בין היתר מיומנות חברתיות ואישיות, למידת מקצוע מכבד, ומהווה עבורם מענה תעסוקתי ומתן הזדמנות לחיי כבוד ועצמאות ומהווה מקור לפרנסה.

מיני גרדן - ירושלים


לרגל חג הפסח, יצרה העמותה שיתוף פעולה עם המעצב ארז מולאי ויחד יצרו מתנה מקסימה לחג, "מיני גרדן".

יום שלישי, 5 במרץ 2013

פוסט קצר על מייבשי שיער



כבר הרבה זמן שאני מסתבכת עם הנושא של מייבש השיער. לא כזה היסטרית על פאנים, ואני גם לא כזה טובה בפינפון... אבל אני כן די מוצלחת בלחפוף בלילה. ולפני השינה זה די מעיק כי אז הכרית רטוב, והעורף נתפס... ובמיוחד בחורף כשקר! אז פן זה דבר שימושי, במיוחד בחורף בשבילי... ומציק כל פעם להכניס חזרה לקופסא ואז למגירה/ארון ובפעם הבאה לשלוף מחדש, ואז כל החוט שלו התבלגן ויש לו קשר (אוזניות של סלולראי בתיק, אניבודי?)

אז החמודה הזו מהבלוג בעל השם הארוך dont worry be happy keep learning  מצאה פטנט אצל חברה שלה ושיתפה את כולנו.

כל מה שאת צריכה זה חבר אינסטלטור (AKA שרברב), עם גישה לחלקי "צנרת" ודבק נגרים ואת מסודרת. בלי יותר מדי הסברים, פשוט תביני מהתמונה:


מקור התמונה
יש אפילו מקום למחליק!

עוד בעיה שיש לי זה שאין לי מספיק ידיים לפעולה הזו. תמיד כאילו חסרה לי עוד יד. לא יודעת איך ספרים עושים את זה. אחת צריכה לסדר את קווצות השיער, השניה צריכה להבריש ואז - מי מחזיק את ה"פאן" ??? אז הנה, יש פטנט שיחזיק עבורנו.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...