יום שלישי, 21 ביוני 2011

קליפס, כלי תפירה וקולבים.



אהלן אהלן,
מגוון פטנטים יומיומיים בשבילכם:


קליפס (1):

המגבת נופלת? את עדיין רוצה להישאר בחדר האמבטיה ולעשות טיפול פנים, ולהתמרח במגוון קרמים?
לא צריך להתלבש. אפשר להמשיך להתייבש!
השתמשי בקליפס פשוט לשיער שיש לך בהישג יד בחדר האמבטיה, (אם יש לך אחד חזק ממש - אלו הכי טובים)
ותפסי את קצות המגבת.
זה מחזיק יופי, ולך יש ידיים פנויות!

לפעמים, נעים, להישאר עוד כמה רגעים, בלי בגדים

קליפס 2:

קרה לך שיצאת לרקוד והגעת עם כל התיק הענק שלך (או הקלאץ' הקומפקטי) ונורא רצית לקפצץ ברחבה, אבל נאלצת להישאר "לשמור על התיק". אז זהו, שהתיק אמור לשרת אותנו, ולא אנחנו אותו.
ולכן בפעם הבאה שאת יוצאת לרקוד,

יום חמישי, 16 ביוני 2011

וזלין - כמו שלא הכרתם מעולם (או - עוד כמה שימושים, תמימים לחלוטין, לתכשיר הטוב והישן הזה...)

כן, כן... אני יודעת שהחומר הזה תמיד מעלה גיחוך.
תצחקו כמה שתרצו אבל באמת שאין סוף שימושים למוצר הזה!


כמובן שמי שאלרגי ל"לובלו" וחבורתו - מוזמן להשתמש בוזלין שאינו מעורר אלרגיות מאחר והוא נטול "ריחות, טעמים, בישומים..." דברים שלפעמים מעוררים תגובות אלרגניות בקרב אנשים מסויימים...


וכידוע - למי שאין ספריי הקלה על צירים חורקים - תמיד אפשר למרוח טיפ'לה וזלין על צירי דלת בוכייה. אבל זה טיפ שהוא ממש אולד סקול.


היום אני אתן רעיונות לשימושים חדשים למוצר הזה, ששמעתי עליהם פה ושם. כמובן, כמו תמיד - אם גם לכם יש רעיונות חדשים/ישנים, טיפים וכו' - אתם מוזמנים לשתף!


נתחיל עם ריסים (כן, כן... תתפלאו) לכולנו יש מסקרה ישנה שהתייבשה. זה לא בריא לשמור מוצרי קוסמטיקה שפג תוקפם. זה יכול לגרום לדלקות. זירקו את השפופרת הישנה, שיטפו את המסרק הקטן ושימרו אותו. דרך אגב - אם יש לכם רעיון למיחזור המיכל הזה, אני אשמח לדעת על זה, כי פשוט אין מה לעשות איתו!)


טיבלו את קצות המסרקון הקטנטון במעט וזלין, ומירחו על הריסים לפני המסקרה, שומר על המסקרה "פרשית" (רעננה) לאורך זמן, זה גם ישמור על הריסים שלא יתייבשו וישברו (לי אישית זה קורה לקראת סוף היום, כשאני מתחילה לגרד את העיניים מרוב עייפות) וגם - מאפשר הסרה בקלות של המסקרה בסוף יום מפרך.


* אין סכנה שהחומר הזה יבוא במגע עם העיניים, אבל אם אתן חשות ברגישות כלשהי - הסירו מיד!


אופציה נוספת לשימוש במסרקון: טבילה שלו במעט ג'ל לשיער - וסירוק הגבות באמצעותו. בדרך זו הגבות ימתחו לדום למשך כל היום - ממ כמו חיילות מצטיינות!


כמובן שתמיד מומלץ להתשמש גם במעגל הריסים לפני הטיפול המיוחד... 
לא ייתכן שרק לי מתייבשות השפתיים כל הזמן. האם גם לכם זה קורה? האם גם לכם יש איזו חתיכה תלויה של עור יבש, שתמיד מנסים לקלף עם השיניים ולאט לאט פורמים את כל העור באיזור השפתיים?
מזעזע. לא לעשות את זה.


אני קראתי על הפיתרון הבא

יום ראשון, 12 ביוני 2011

שביל בצד (או - מסרק בסוודר, בשטיח ובמטבח)



הפעם בבלוג - שימושים חדשים למסרק. 
כבר כתבתי בעבר איך להשתמש בו לדפוק מסמר בקיר (כדי להגן על האצבעות, הציפורניים והפרנץ'...)
היום אוסיף לכם עוד שימושים מגניבים ומשעשעים לרפטואר...
 אם עדיין לא החלפתם בין ארון הקיץ וארון החורף - אז זו ההזדמנות האחרונה. אבל לפני שאתם אורזים את הסוודרים "סרקו" אותם והיפטרו מתופעת "כדוריות הבד" המציקה. המסרק יעשה לסוודר "פלאף" מבל להרוס או למשוך חוטים - כי הוא עובד עם כמה שיניים יחד, ככה שאין שן אחת שתמשוך יותר מאחרות. (לצורך הדגמה - דמיינו כסא עם מסמר אחד - מי יישב על זה? - לעומת כיסא שכולו מסמרים. בקבוצה הם מאבדים מהאפקט...)
עושה "פלאף" ומסיר כדוריות בד, מבלי להרוס את סיבי הצמר 
עוד רעיון "פלאפי" למסרק - לסדר מחדש וליישר את סיבי השטיח לאחר שהשתטחו בעקבות "מכבש כיסא".
מה?
מכירים את זה שהנחתם כסא על השטיח, או את שולחן הקפה. וכעבור זמן מה כשהזזתם את הרהיט - גיליתם באותו אזור "חותמת" של רגל הרהיט על השטיח.
אז זהו. השטיח לא הרוס! עוד ניתן להציל.

יום ראשון, 5 ביוני 2011

החלפות לאחסון

שלום לכם!
הנה פוסט שממש מסמל את מי שאני. יובל המבולבל טוען שהוא מתבלבל ושם דברים הפוך. אז גם אני כזו לפעמים... אבל זה באמת מתוך כוונה תחילה!


לאחרונה צצו בכל רשתות השיווק ורשתות כלי הבית כלי הגשה, כפות וכלי בישול בשלל צבעים מגוונים. כבר לא רק עץ, או רק מתכת. הסיליקון נכנס למטבח בשאגה צבעונית מהממת וללא ספק הכניס לנו צבע לחיים (אני באה מבית פולני, אצלנו האוכל חיוור; האורז לבן, העוף מכובס, והדבר היחיד הצבעוני שהיה עד כה במבטח שלנו זה הגזר על הראש של הגפילטע, פריט אפרורי למדי לכשעצמו...) אז הנה דרך מקורית לאחסן את כלי המטבח היפהפיים, ועוד חפצים צבועניים מגניבים, בדרך שעושה שמח בעיניים מבלי לעשות בלאגן בראש...
כלים שקופים - שבכלל נועדו לסבון, מקלות אוזניים וצמר גפן באבמטיה - נכנסו למטבח ומשרתים את המטרה בול! אתם חייבים להודות שזה מושלם.


שקוף שהם נועדו לזה


ואחרי שלקחתי כלים מחדר האמבטיה - צריך למצוא משהו לאחסן בו את האביזרים המיותמים שנותרו שם! רצתי הישר אל הגינה שלי ואספתי משם עציצים.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...